Projektowanie stron internetowych Warszawa
znajdujesz się na: strona głównaofertaidentyfikacja wizualna

Identyfikacja wizualna

Zasady identyfikacji wizualnej firmy to pewnego rodzaju instrukcja obsługi, pewne wzorce i ustalenia dotyczące logo lub logotypu jak i pozostałych elementów identyfikujących firmę. Opisują one bardzo szczegółowo budowę znaku, wymiary, kolorystykę, różne wersje i odmiany. Przedstawiają bardzo jasno zasady zastosowania logo (logotypu) w prawidłowy sposób w konkretnych sytuacjach. Opisują również zależności i ich zasady przy zastosowaniu znaku z innymi elementami graficznymi lub ich braku.

Zasady identyfikacji wizualnej zawarte są w formie księgi tradycyjnej jak i elektronicznej. Księgę tą można rozbudowywać o całościowe i kompleksowe opracowania CI. Często dla jak najlepszego ujednolicenia wizerunku firmy oprócz opisu znaku zasady rozszerza się o części przedstawiające zasady zastosowania logo w rożnych miejscach i technologiach. Zasady te określają współistnienie logo (logotypu).

Z innymi elementami zasad identyfikacji wizualnej od wizytówek po projekty szyldów, stanowisk targowych i handlowych, wyglądu samochodów, kolorystykę infrastruktury firmy, reklam prasowych, internetowych czy system komunikacji wizualnej wewnątrz i na zewnątrz budynków...

Księga zawiera również, co bardzo ważne błędne, a co za tym idzie, niedopuszczalne zastosowania znaku i innych elementów. Wszystkie te zasady zebrane i opisane w Księdze zasad identyfikacji firmy mają na celu tworzenie pozytywnych wyobrażeń o danej firmie bądź jej produkcie i utrwalenie ich w opinii klientów, pracowników i na obszarze działalności firmy.

Projektowanie logo

Zajmujemy się projektowaniem logo.

Projektowanie elementów CI

Oprócz zaprojektowania logo, możemy również przygotować inne elementy CI takie jak:

  • wizytówka
  • papier firmowy
  • papier faxowy
  • papier do faktur
  • teczka ofertowa (również z miejscem na wizytówki)
  • segregator na 4 zatrzaski
  • notatnik
  • blok
  • projekt nadruku na płytę CD, okładka
  • koperta (różne formaty)
  • naklejka
  • szablon prezentacji dla MS Power Point

Księga znaku

Przykładowa zawartość księgi CI:

Zawartość KSIĘGI CI:
  • Wstęp
  • Logo
    • Układ ochronny
    • Pole ochronne
    • Skala i orientacja
    • Kolorystyka
    • Stosowanie
    • Przykłady dobrego i złego zastosowania
  • Typografia
  • Kolorystyka firmy
    • Kolory podstawowe
    • Kolory dopełniające
  • Dokumenty firmowe
    • wizytówka
    • papier firmowy
    • papier faxowy
    • papier do faktur
    • teczka ofertowa (również z miejscem na wizytówki)
    • segregator na 4 zatrzaski
    • notatniki
    • bloki
    • nadruk na płytę CD, okładka
    • koperta (do 4 formatów)
    • szablon prezentacji dla MS Power Point
  • System firmowej identyfikacji wizualnej
    • oznakowanie budynków firmy (zewnętrznie i wewnętrzne, możliwe symulacje komputerowe na dostarczonych zdjęciach)
    • przykładowe projekty systemu identyfikacji wizualnej na pojazdach
    • flagi firmowe
  • Inne materiały reklamowe
    • firmowe gadżety (do 3 projektów na różne gadżety)
    • przykładowe layouty folderu/katalogu
    • przykładowe layouty reklamy prasowej/outdooru

Projektowanie do druku

Zajmujemy się również kreacją materiałów do druku takich jak reklamy prasowe, ulotki, katalogi produktów, foldery.

Oznakowanie wewnętrzne i zewnętrzne

Naszą działalność rozszerzyliśmy również o projektowanie grafiki zewnętrznej. Jesteśmy w stanie opracować identyfikację budynku zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz począwszy od projektu tabliczek przydrzwiowych po szyldy, kasetony czy flagi firmowe.

Jeśli są Państwo zainteresowani naszą ofertą prosimy o kontakt poprzez formularz zapytania.


Nasze wybrane realizacje:
Fluid Systems Sp. z o. o
Twoja Księgowość Sp. z o.o.
TS2