Projektowanie stron internetowych Warszawa
znajdujesz się na: strona głównaofertaaplikacje internetowe

Aplikacje internetowe

Najpopularniejszą aplikacją internetową jest system zarządzania treścią, który jest wykorzystywany do zarządzania serwisem internetowym. Zapraszamy do zapoznania się z szczegółami naszej oferty.

Systemy zarządzania treścią

System zarządzania treścią aktualnie wykorzystujemy w prawie każdym serwisie internetowym. System umożliwia szybką aktualizację poszczególnych działów serwisu pracownikom firmy lub administratorowi. Dostęp do panelu administracyjnego jest realizowany za pomocą przeglądarki internetowej. Wprowadzone zmiany/aktualizacje są błyskawicznie prezentowanie na podstronach serwisu.

Główne zalety naszego autorskiego systemu zarządzania treścią:

  • intuicyjna nawigacja
  • prostota obsługi i edycji zawartości
  • podział użytkowników mających dostęp do systemu na grupy i możliwość ustawiania dostępu dla poszczególnych grup do wybranych modułów systemu
  • edytor do wprowadzania treści typu WYSIWYG (ang. What You See Is What You Get co znaczy dosłownie To Co Widzisz Jest Tym Co Otrzymasz) - redagowanie treści podstron, aktualności, wydarzeń itp. w sposób podobny jak edycja dokumentu w programie MS Word
  • rozbudowane statystyki oglądalności serwisu www
  • możliwość umieszczania plików do pobrania na serwerze

System zarządzania treścią może zostać rozszerzony o następujące moduły:

Mapa serwisu
Dynamicznie generowana mapa podstron w serwisie internetowym.

Wyszukiwarka
Wyszukiwanie w podstronach serwisu, ewentualnie w innych modułach np. aktualnościach czy centrum prasowym.

Aktualności
Moduł umożliwia publikowania informacji o nowościach i wydarzeniach np. z życia firmy.

Katalog produktów
W skład modułu wchodzą następujące elementy: kategorie, podkategorie, producenci, produkty, grupy towarowe, atrybuty dla grup towarowych, wyszukiwarka prosta i zaawansowana (np. po nazwie, numerze katalogowym, opisie, zakresie cenowym).

Sklep
Wymaga modułu: Katalog produktów. Umożliwia składanie zamówień przez użytkowników serwisu. Zamówienia są zapisywane w bazie danych i wysyłane na wskazany adres e-mail. System zamówień dostępny jest w dwóch opcjach: z kontami użytkowników (wymaga uprzedniej rejestracji) i bez kont użytkowników.

Biuletyn/Newsletter
Moduł ten umożliwia zbieranie adresów e-mail oraz redagowanie i rozsyłanie newslettera. Użytkownicy mogą w każdej chwili zapisać się na listę mailngową jak i się z niej wypisać (każda czynność wymaga potwierdzenia poprzez kliknięcie linku w wiadomości e-mail). Redaktor systemu CMS może zredagować biuletyn wstawiając tekst i zdjęcia, a następnie rozesłać go do wszystkich bądź wybranych subskrybentów.

Quizy
Moduł umożliwia tworzenie quizów i publikowanie ich na podstronach serwisu internetowego. Wyniki quizów są zapisywane.

Ankiety/sondy
Moduł umożliwia tworzenie ankiety - definiowanie pytania i dowolnej liczby odpowiedzi. Użytkownicy serwisu internetowego będą mogli odpowiedzieć na zadanie pytanie. Moduł ankiet umożliwia przechowywanie archiwum ankiet i wyników głosowania. Wyniki głosowania są przedstawiane w postaci prostego wykresu.

FAQ
Moduł umożliwia tworzenie FAQ, czyli listy pytań z odpowiedziami. W wersji zaawansowanej posiada opcję dzielenia pytań na kategorie.

Formularz kontaktowy/zapytania
Moduł umożliwia wysłanie bezpośrednio ze strony internetowej zapytania.

Galeria
Dedykowany moduł do zarządzania galerią zdjęć. Umożliwia katalogowanie zdjęć, dzielnie ich na kategorie i podkategorie, dodawanie opisów, miniaturka generowana automatycznie.

Interaktywna mapa przedstawicieli lub partnerów
Idealne rozwiązanie dla firm posiadających wiele oddziałów lub przedstawicieli handlowych. Użytkownik poprzez kliknięcie na obszar mapy otrzymuje listę zdefiniowanych dla danego obszaru wpisów (np. adresów oddziałów, danych teleadresowych przedstawicieli handlowych, danych teleadresowych partnerów).

Praca
Moduł pracy składa się z dwóch części - specjalnego modułu do publikacji ofert pracy oraz modułu formularza zgłoszenia CV. Dane z formularza mogą być wysyłane na wskazany adres e-mail lub w wersji bardziej zaawansowanej zapisywane w bazie danych z możliwością późniejszego przeglądania i wyszukiwania.

Centrum prasowe
Na ten moduł składają się zazwyczaj cztery elementy: informacje prasowe, media o nas, kontakt dla mediów i materiały do pobrania (np. logo).

System bannerowy
Moduł umożliwia publikowanie bannerów na stronie internetowej. W najprostszej wersji umożliwia dodanie bannera w danym miejscu dla całego serwisu www. Wersja zaawansowana tego modułu umożliwia dodawanie bannerów w tych samych miejscach ale uwzględniając również podstrony - np. inny banner wyświetla się na górze strony na stronie głównej a inny np. w dziale praca.

Konta użytkowników
Moduł ten umożliwia zarządzanie bazą użytkowników serwisu www. Każdy użytkownik serwisu utrzymuje unikalną parę login/hasło. Za pomocą tych danych może się zalogować w serwisie internetowym i otrzymać dostęp do materiałów, które są przeznaczone tylko dla niego lub dla wąskiej grupy osób. Moduł ten jest zazwyczaj ściśle związany z potrzebami danego Klienta dlatego zawsze ustalana jest indywidualnie jego specyfikacja.

Forum
Moduł umożliwia wypowiadanie się użytkownikom.

Chat
Moduł umożliwia komunikację między użytkownikami lub między użytkownikiem a operatorem serwisu np. w celu zapytania o usługę, produkt, o pomoc itp.

Pliki do pobrania
Dedykowany moduł, gdy istnieje potrzeba publikacji dużej ilości plików, podziału ich na kategorie i podkategorie. Moduł umożliwia udostępnianie plików wszystkim lub tylko zarejestrowanym użytkownikom Państwa serwisu. Każde pobranie pliku jest zliczane. Możliwość tworzenia statystyk np. najczęściej pobieranych plików, możliwość opisywania plików, wprowadzania słów kluczowych czy uruchomienia wyszukiwarki po nazwach plików lub słowach kluczowych. Możliwość łączenia plików np. z produktami.

System zarządzania treścią umożliwia dodanie dowolnego innego modułu stworzonego na podstawie specyfikacji wymagań dostarczonych przez Państwa.

Systemy na zamówienie działające w środowisku webowym

Tworzymy systemy na zamówienie, wymagające indywidualnego podejścia i skomplikowanych rozwiązań programistycznych. Internet staje popularniejszy, wiele firm potrzebuje aplikacji działających w środowisku webowym, umożliwiających dostęp do systemu zaufanym osobom o każdej porze z dowolnego miejsca.

W naszej ofercie m.in.:

  • systemy CRM
  • systemy obsługi biura nieruchomości
  • systemy dla szkół (e-szkoła)
  • systemy e-learningowe
  • systemy do obsługi zgłoszeń serwisowych i reklamacyjnych
  • systemy do zarządzania bazą CV online dla firm rekrutacyjnych
  • portale internetowe
  • dowolne inne działające w środowisku webowym

Jeśli są Państwo zainteresowani naszą ofertą prosimy o kontakt poprzez formularz zapytania.


Nasze wybrane realizacje:
Decodore
Clearwire Poland Sp. z o.o.
Hibernatus II s.c.